czwartek, 18 grudnia 2014

Sportowy



Witajcie :)
Co u Was słychać? U mnie niedługo zaczną się przygotowania do świąt, nie mogę się doczekać tych zapachów uciekających z kuchni :)

Chciałabym napisać coś o biżuterii z kategorii sportowej. Chodzi mi o różne herby klubów siatkarskich, piłkarskich, itp. 
Ze względu na to, że interesuję się sportem, jakiś czas temu postanowiłam ulepić coś z nim związanym. Padło na herb Lecha Poznań. Pamiętam, że siedziałam przy nim dosyć długo, jakieś 6 godzin. Później zaczęłam robić herby siatkarskie, np. Skry Bełchatów, Resovii Reszów, czy ZAKSY Kędzierzyn-Koźle. 
Tego typu biżuteria jest genialnym dodatkiem do stroju kibica! :) Wybierasz się na mecz? Załóż kolczyki z logiem ulubionej drużyny! 
Osobiście, o dziwo, nie mam przekutych uszu, ale przeważnie zabieram ze sobą jakiś naszyjnik, czy bransoletkę z takim wzorem. 
Miałam też okazję zrobić prezenty dla kilku siatkarzy Asseco Resovii Rzeszów. Były to "resoviackie" breloki :)
Moje siatkarskie dodatki można było również wygrać na facebookowych "fan pejdżach" związanych z siatkówką :)

A teraz pokażę Wam kilka zdjęć takiej biżuterii/dodatków :













Z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy w tekście. Nie każdy jest orłem :)

Pozdrawiam serdecznie!
nnatsuU.art.!

7 komentarzy:

  1. Przepiękne *-* jejku takie małe szczególiki... Ale widać, ze wkładasz dużo serducha w pracę :) bardzo fajny blog, będę wpadać częściej, a jak wejdę na kompa (teraz jestem na telefonie) to na pewno zaobserwuję ;***
    Pozdrawiam ~ Dacia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Cudowne rzeczy :) Również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie mogę polecić, sama otrzymałam herb z Lecha Poznań przypięty do bransoletki - perfekcyjne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty świetnej jakości. Miła współpraca. Herb PGE Skry można było wygrać w naszym konkursie. Zwycięzca był bardzo zadowolony. :)

    Fan Club Andrzeja Wrony
    (http://facebook.com/AndrzejWroona/)

    OdpowiedzUsuń
  5. 35 years old Desktop Support Technician Isabella Gudger, hailing from Trout Lake enjoys watching movies like "Resident, The" and Cooking. Took a trip to Historic Centre (Old Town) of Tallinn and drives a Maxima. sprobuj tutaj

    OdpowiedzUsuń